Ворсіна Маргарита Валеріївна

 

СУЧАСНИЙ ЦИФРОВИЙ КЕЙС МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

Сучасне кулінарне виробництво підвищує вимоги до рівня професійної компетентності випускників. Нині мати диплом кваліфікованого робітника замало, треба вміти підтвердити його сформованими компетенціями і насамперед включаючи практичні вміння, навички і здатність їх реалізувати. Вміле використання  майстром виробничого навчання інноваційних технологій сприяє розвитку в майбутніх спеціалістів базових компетенцій, досягнення творчих результатів, працювати на новій техніці, самостійно діяти і приймати рішення у динамічних нестандартних умовах, досконало володіти сучасними технологіями виробництва.

Тому діяльність майстра виробничого навчання вимагає постійного вдосконалення своєї майстерності, пошуку нових більш досконалих методів практичної діяльності, постійно знайомитись з новітніми інноваційними технологіями навчання, ресурсами інтернету. Праця майстра в/н перетворилася на пошук нових шляхів озброєння знаннями, необхідних для вирішення проблем освітнього  процесу. І в цьому допомагає нова інноваційна технологія в освітньому середовищі – створення цифрового кейсу.  Кейс в перекладі означає валіза, портфель – це інтерактивна технологія для короткострокового навчання та аналізування реальних чи вигаданих ситуацій, спрямована не так на засвоєння знань, як на формування нових якостей і вмінь.

Кейс метод ґрунтується на принципах, які фактично змушують переглянути роль вчителя і учня. Зобов’язання майстра виробничого навчання при застосуванні кейс методу полягає в тому, щоб створити в майстерні такі умови, які б дозволили розвинути в учнів вміння критично мислити, аналізувати, спонукати їх до того щоб в процесі роботи поділитися власними думками, ідеями, знаннями та досвідом.

Зобов’язання учня полягає в тому, щоб збагачуючи своєю творчою енергією навчальний процес, прийняти частку відповідальності за його результативність.

Щоб підготуватись до уроку втрачається часу більше, ніж триває саме заняття. Тому, різноманітні допоміжні матеріали можна зібрати в одному місці. Цифровий кейс дає змогу використовувати, привабливі, яскраві, динамічні матеріали, швидко міняти картинки.

Можна сформувати кейс за різною тематикою, та різними напрямками. Щоб ознайомити учнів з темою уроку, робляться пізнавальні презентації. Ці презентації зазвичай містять відповіді найпоширеніші запитання до теми, дозволяють розвинути в учнів вміння критично мислити, аналізувати, ділитися власними думками і ідеями.

Електронні, мультимедійні підручники та посібники, інтерактивні комплекси це все є сучасна освіта, яка допомагає іти в ногу з часом, передавати знання, яких з часом стає дедалі більше.


Немає коментарів:

Дописати коментар

УВАГА!

       17  січня 2023 відбудуться Педагогічні читання на тему:  «Цифровий кейс педагога як сучасна технологія в освітньому середовищі». Мета...