СУЧАСНИЙ ЦИФРОВИЙ КЕЙС МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Сучасне
кулінарне виробництво підвищує вимоги до рівня професійної компетентності
випускників. Нині мати диплом кваліфікованого робітника замало, треба вміти
підтвердити його сформованими компетенціями і насамперед включаючи практичні
вміння, навички і здатність їх реалізувати. Вміле використання майстром виробничого навчання інноваційних
технологій сприяє розвитку в майбутніх спеціалістів базових компетенцій,
досягнення творчих результатів, працювати на новій техніці, самостійно діяти і
приймати рішення у динамічних нестандартних умовах, досконало володіти
сучасними технологіями виробництва.
Тому
діяльність майстра виробничого навчання вимагає постійного вдосконалення своєї
майстерності, пошуку нових більш досконалих методів практичної діяльності, постійно
знайомитись з новітніми інноваційними технологіями навчання, ресурсами
інтернету. Праця майстра в/н перетворилася на пошук нових шляхів озброєння
знаннями, необхідних для вирішення проблем освітнього процесу. І в цьому допомагає нова інноваційна
технологія в освітньому середовищі – створення цифрового кейсу. Кейс в перекладі означає валіза, портфель –
це інтерактивна технологія для короткострокового навчання та аналізування
реальних чи вигаданих ситуацій, спрямована не так на засвоєння знань, як на формування
нових якостей і вмінь.
Кейс
метод ґрунтується на принципах, які фактично змушують переглянути роль вчителя
і учня. Зобов’язання майстра виробничого навчання при застосуванні кейс методу
полягає в тому, щоб створити в майстерні такі умови, які б дозволили розвинути
в учнів вміння критично мислити, аналізувати, спонукати їх до того щоб в
процесі роботи поділитися власними думками, ідеями, знаннями та досвідом.
Зобов’язання
учня полягає в тому, щоб збагачуючи своєю творчою енергією навчальний процес,
прийняти частку відповідальності за його результативність.
Щоб
підготуватись до уроку втрачається часу більше, ніж триває саме заняття. Тому,
різноманітні допоміжні матеріали можна зібрати в одному місці. Цифровий кейс
дає змогу використовувати, привабливі, яскраві, динамічні матеріали, швидко
міняти картинки.
Можна
сформувати кейс за різною тематикою, та різними напрямками. Щоб ознайомити
учнів з темою уроку, робляться пізнавальні презентації. Ці презентації зазвичай
містять відповіді найпоширеніші запитання до теми, дозволяють розвинути в учнів
вміння критично мислити, аналізувати, ділитися власними думками і ідеями.
Електронні,
мультимедійні підручники та посібники, інтерактивні комплекси це все є сучасна
освіта, яка допомагає іти в ногу з часом, передавати знання, яких з часом стає
дедалі більше.
Немає коментарів:
Дописати коментар